مرجع اطلاعات ارزهای دیجیتال

توضیحاتی جامع در مورد ارزهای دیجیتال و دستگاه های ماینینگ

مرجع اطلاعات ارزهای دیجیتال

توضیحاتی جامع در مورد ارزهای دیجیتال و دستگاه های ماینینگ

  • ۰
  • ۰

همانطوری که می دانید استخراج بیت کوین فوق العاده سخت است و استخراج اتریوم هنوز در استخر ممکن است. نرم افزارهای استخراج اتریوم ، سخت افزارهای استخراج اتریوم را به شبکه استخراج و استخر متصل می کنند. بدون این نرم افزارهای استخراج اتریوم نمی توانید این پول را وارد کیف پول اتریوم خود کنید و از سخت افزار بهره ببرید. قبل از این که نرم افزار ماینینگ اتریوم را انتخاب کنید، یک مجموعه از پیش شرط ها را شما باید داشته باشید.

  • اتریوم GPU
  • کیف پول اتریوم
  • استخر استخراج

5 مورد از بهترین نرم افزارهای استخراج اتریوم

1:Claymore 

این نرم افزار یکی از موثرترین نرم افزارهای استخراج اتریوم است که دارای ماینر اتریوم دوگانه است که به شما این امکان را می دهد که بدون مشکل بانرخ هش بتوانید از الگوریتم های استخراج رمزارز مشابه استفاده کنید. بهترین قسمت نرم افزار ماینر اتریوم کلای مور این است که شما می توانید جدای از اتریوم ، رمزارزهای دیگر را نیز استخراج کنید.رمزارزهای دیگه عبارتند از پاسکال، دکرد، سیاکوین، و البری. حق الزحمه ماینینگ 1% است ولی اگر شما از ماینینگ دوگانه استفاده کنید این حق الزحمه 2% خواهد بود. این نرم افزار هم در ویندوز و هم لینوکس پشتیبانی می شود. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای استخراج اتریوم برای ویندوز 10 است. مطمئن باشید که این تنظیمات به درستی انجام شده است بطوریکه هیچ خطای ناخواسته ای وجود نداشته باشد. شما این امکان را دارید که آمار مفصلی از نرخ هش داشته و می توانید دامنه ی گسترده ای از چیزهایی مانند دما، انتخاب GPU، زمان سنجی و غیره را نظارت و کنترل کنید.

2: CGMiner

 سی جی ماینر شش سال پیش معرفی شد و هم اکنون جزو بهترین نرم افزارهای ماینینگ اتریوم می باشد. چون با برنامه C++ نوشته شد به همین دلیل تقریبا با تمام پلتفرم ها سازگار است. این برنامه با یک رابط فرمان ساده کار می کند و به همین دلیل می تواند به راحتی با چندین ابزار و استخر استخراج کار کند. با اینکه GCminer به عنوان یک نرم افزار استخر استخراج ETH طراحی شد، شما این قابلیت را دارید که از GPU استفاده کنید. این ویژگی برای تازه کاران خیلی خوب است چرا که شما فقط باید نام کاربری، URL، و رمزعبور را وارد کرده و سپس استخر ماینینگ را انتخاب کنید و سخت افزار بطور خودکار تعریف می شود. نیاز نیست گفته بشود که رابط کاربری و تنظیمات خط فرمان بسیار ساده است. این یکی از پایه ای ترین نرم افزارهای استخراج اتریوم است در آن ماشین حساب استخراج اتریوم به شما کمک می کند که نرخ هش را نظارت و ردیابی کنید.

3: MinerGate

 ماینر گیت یکی از بهترین نرم افزارهای استخراج اتریوم برای کاربران مکینتاش است. شما می توانید با رمزارزهای مختلف کار کنید و نرم افزار به شما نشان می دهد که کدام یک سوددهی بیشتری دارد. حق الزحمه بین 1% تا 1.5% بسته به ارز استخراج شده متغیر خواهد بود. ماینرها می توانند نرم افزارهای استخراج اتریوم، BTC، اتریوم کلاسیک، مونرو، دش، زدکش، لایت کوین، و بقیه موارد را استخراج کنند. با وارد کردن نام کاربری و رمزعبور هویت شما کاملا مصون خواهد بود. در کل ماینرگیت پیچیده نیست و بسیار مورد پسند مبتدیان است و از چندین زبان برنامه نویسی نیز پشتیبانی می کند.


برای خواندن ادامه این مطلب و مطالب مشابه از ماینرزکمپ دیدن بفرمایید

  • ۹۸/۰۴/۰۵
  • ماینرز کمپ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی