مرجع اطلاعات ارزهای دیجیتال

توضیحاتی جامع در مورد ارزهای دیجیتال و دستگاه های ماینینگ

مرجع اطلاعات ارزهای دیجیتال

توضیحاتی جامع در مورد ارزهای دیجیتال و دستگاه های ماینینگ

  • ۰
  • ۰

در این آموزش استخراج اتریوم با کامپیوتر خانگی قصد داریم نحوه استخراج اتریوم با کامپیوتر و لپتاپ شخصی را به شما یاد بدهیم. وقتی شما از اتریوم ماینینگ صحبت می کنید همه تصور می کنند که شما باید ابرکامپیوتر هایی با توان پردازشی بالا داشته باشید تا بتوانید این کار را انجام دهید. البته این تصور نادرست نیست، اما در سال های اخیر استخراج رمزارزها به سادگی با کامپیوتر های شخصی امکان پذیر است. بنابراین، استخراج اتریوم با لپتاپ شخصی برای شما به راحتی امکان پذیر است. این امر بخاطر توسعه زیادی است که فناوری های رمزارزها و بلاکچین در سال های اخیر تجربه کرده اند.

تا چند وقت قبل، کسی چیزی درباره استخراج اتریوم با کامپیوتر شخصی نشنیده بود. شما نیاز به یک مین فریم (کامپیوتر قدرتمند) با توان پردازش و سرعت دانلود بیش از 20 گیگ بلاکچین دارید که بتواند خصوصیات نرم افزاری و کد های ماینرها را با ویژگی های سخت افزاری ارتباط دهد. شما می توانید خیلی سریع با کامپیوتر شخصی خودتان روی مبل خانه خود شروع به ماینینگ کنید. اگر خیلی سیستماتیک عمل کنید، شما می توانید محیط کاری خود را در ده دقیقه تنظیم کنید.

در آموزش استخراج اتریوم با کامپیوتر خانگی قصد داریم این رویکرد سیستماتیک را به شما آموزش دهیم که چطور ماینینگ اتریوم را آغاز کنید.

برنامه GETH دانلود و نصب کنید

برنامه Geth به شما این امکان را می دهد که به شبکه اتریوم وصل شوید. این نرم افزار کامپیوتر شما را با کامپیوتر خودش به پلاتفرم اتریوم وصل می کند و امکان ارتباط موثر را برای شما فراهم می کند.

ابتدا این برنامه استخراج اتریوم را دانلود کنید. برنامه را از حالت فشرده خارج کنید و در درایو C کپی کنید. اکنون شما باید بتوانید به خط فرمان دسترسی داشته باشید و Geth را از مسیر درایو C بالا بیاورید. 

در این برنامه شما می توانید یک حساب Geth باز کنید. زمانی که حساب شما آماده است از شما می خواهد که عبارت رمزی خود را وارد کنید. این عبارت رمزی از حساب و کلید های شما محافظت می کند. بنابراین، شما باید از آن محافظت کنید. از دست دادن آن به منزله از دست دادن کل پورتفوی شما است. 

ورود و تایید این رمز به طور خودکار برای شما یک کیف پول ایجاد می کند. آدرس ولت به شما داده می شود و شما باید این آدرس را یادداشت کنید؛ جایی که بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

با ایجاد والت اکنون شما می توانید شروع به برقراری ارتباط با شبکه اتریوم از طریق Geth کنید. با دستور geth-rpc در Geth شما می توانید با دانلود بلاکچین شروع کنید و با بقیه پلاتفرم خود همزمان شوید.

نصب نرم افزار ماینینگ اتریوم

Ethminerیک بخش اصلی شبکه شما است. Ethminerبا استفاده از گرافیک شما الگوریتم هش را اجرا می کند که از پروتوکل “اثبات کار یا proof of work ” برای امنیت شبکه اتریوم استفاده می کند.

زمانی که شما Geth را نصب شده داشته باشید، اکنون ethminer و ولت شما آماده است و شما قادر هستید استخراج اتریوم را شروع کنید. شما می توانید به تنهایی کار کنید ولی ما این کار را به شما توصیه نمی کنیم. البته، روش های زیاد دیگری وجود دارند که امکان استخراج اتریوم با لپتاپ را به شما می دهند.

کلود ماینینگ اتریوم و و استخراج اتریوم در استخر

روش سولو ماینینگ توان هش زیادی از کامپیوتر شما می گیرد. بعلاوه، ساختن یک ریگ ماینینگ و راه اندازی آن خیلی ساده نیست. بنابراین، ما در این آموزش استخراج اتریوم با کامپیوتر خانگی، به شما توصیه می کنیم یک استخر پیدا کنید و به آن بپیوندید. کارکردن در یک استخر بطور گروهی یافتن راه حل را راحت تر می کند و در نتیجه شما سود بیشتری می برید. گذشته از ماینینگ در استخر، شما می توانید از کلود ماینینگ به عنوان یک جایگزین برای سولو ماینینگ استفاده کنید.

آموزش استخراج اتریوم با کامپیوتر

انقلاب رمزارزها امکانات زیادی به ماینرهای مشتاقی می دهد که کامپیوتر های شخصی خود را برای اجرای الگوریتم های پیچیده اثبات کار برای پردازش داده های بلاک جهت کسب رمزارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم تنظیم می کنند. تجهیزات ماینینگ ویژه ای به صورت آنلاین برای عموم موجود است و شما می توانید توان پردازش را از شرکتهایی مانند Genesis Mining اجاره کنیم و به استخراج ابری بیت کوین یا اتریوم بپردازید.  

به هرحال، اگر کامپیوتر خانگی شما به اندازه کافی توان پردازش دارد شما نیاز به این کار ندارید و می توانید از همین امروز شروع به استخراج اتریوم کنید. برای استخراج اتریوم ، در این آموزش استخراج اتریوم با کامپیوتر خانگی به شما یاد می دهیم چطور با استفاده از برنامه کاربرپسند MinerGate شروع به ماینینگ اتریوم کنید.

برای استخراج اتریوم با لپتاپ یا کامپیوتر، این دستگاه استخراج اتریوم خیلی راحت و سریع شما را به یک استخر استخراج اتریوم MinerGate وصل می کند که در آن شما قادر هستید سهمی از منابع کامپیوتر خود را بدهید و سهمی از سود تولید اتریوم را بدست آورید. قبل از شروع اینکار بخاطر داشته باشید که مقدار واقعی پول نقدی که شما بدست می آورید بستگی به دشواری ماینینگ، نوسانات قیمت اتریوم، و توان سخت افزاری کامپیوتر یا لپتاپ شما دارد. برنامه MinerGate بخشی دارد که شما می توانید محاسبه کنید که حدودا در یک سال چقدر پول در می آورید البته این برنامه هزینه برق را در نظر نمی گیرد. در ادامه توضیح می دهیم که چطور به آسانی شروع به استخراج اتریوم با کامپیوتر کنید.


برای خواندن ادامه این مطلب و مطالب مشابه از ماینرزکمپ دیدن بفرمایید

  • ۹۸/۰۴/۱۶
  • ماینرز کمپ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی