مرجع اطلاعات ارزهای دیجیتال

توضیحاتی جامع در مورد ارزهای دیجیتال و دستگاه های ماینینگ

مرجع اطلاعات ارزهای دیجیتال

توضیحاتی جامع در مورد ارزهای دیجیتال و دستگاه های ماینینگ

  • ۰
  • ۰

قاضی ایالت فلوریدا، بروس رینهارت، لیست بیت کوین های ساتوشی ناکاموتو کریگ رایت را که هفته پیش ارائه شده بود ممهور کرد.

متاسفانه برای دنبال کنندگان کنجکاو این پرونده قانونی، این بدین معنی است که فضای رمز ارزها باید کمی بیشتر منتظر بماند که بتواند ادعای رایت مبنی بر مخترع بیت کوین بودن اثبات شود.

قاضی از کریگ رایت درخواست کرد که شواهد خود را ارائه دهد

قاضی این پرونده به ساتوشی ناکاموتو کریگ رایت دستور داده است تا لیستی از بیت کوین های استخراج شده توسط این فرد تا قبل از تاریخ 31 دسامبر سال 2013 به دادگاه ارائه شود. این تقاضا در راستای شکایت مطرح شده توسط دیو کلیمن انجام شده است.

کلیمن همکار و دوست کریگ رایت تا زمان مرگ در سال 2013 بوده است. طبق ادعای کلیمن، رایت سهم وی به ارزش 1.1 میلیون بیت کوین را که در بین سال های 2009 تا 2013 با همکاری یکدیگر استخراج کرده بودند، دزدیده است.

ارزش این مقدار بیت کوین در سال 2018 و زمان طرح شکایت از رایت، 10 میلیارد دلار بوده است. طبق این شکایت از رایت مبلغی در حدود 5 میلیارد دلار درخواست شده است.

تا به حال به نظر می رسد که رایت همکاری کامل را با دادگاه داشته است و طبق دستورات عمل می کند.

به نظر می رسد که پرونده ها به خواسته رایت مهر و موم شده است، چراکه وی درخواست مشابهی را در آپریل سال گذشته نیز ارائه داده بود. در آن زمان دادگاه با درخواست وی مخالفت کرد و شاید علت آنکه رایت از ارائه مدارک تکمیلی خودداری کرد، همین مسئله باشد. ولی در حال حاضر پرونده ها به صورت محرمانه مهر و موم شده است و به نظر می رسد رایت به اندکی پیروزی دست یافته باشد.

طرح دعوی کلیمن در دادگاه می تواند تصدیق کننده این امر باشد که رایت ممکن است ساتوشی باشد

طبق ادعای کلیمن در دادگاه، رایت و کلیمن در سال 2018 و قبل از آشنایی عموم مردم با بیت کوین به استخراج این رمز ارز پرداختند و حدود 1.1 میلیون بیت کوین را با همکاری یکدیگر استخراج کرده اند. شایعاتی وجود دارد که طبق آن کیمن ساتوشی بوده است و رایت به واسطه عدم حضور کلیمن برای رد این موضوع سعی داشته که این مسئله را مطرح کند. در هر صورت در طرح دعوی کلیمن این مسئله تصدیق شده است که ممکن است کلیمن یا رایت ساتوشی ناکاموتو بوده باشند.


برای خواندن ادامه این مطلب و مطالب مشابه از ماینرزکمپ دیدن بفرمایید

  • ۹۸/۰۴/۱۶
  • ماینرز کمپ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی