مرجع اطلاعات ارزهای دیجیتال

توضیحاتی جامع در مورد ارزهای دیجیتال و دستگاه های ماینینگ

مرجع اطلاعات ارزهای دیجیتال

توضیحاتی جامع در مورد ارزهای دیجیتال و دستگاه های ماینینگ

  • ۰
  • ۰

استخرهای استخراج اتریوم ، پلتفرم هایی هستند که ماینرهای زیادی می توانند کنار هم جمع شوند و شروع به استخراج اتریوم کنند. زمانی که شما وارد یک استخر استخراج اتریوم می شوید، می توانید دریافتی های خرد تری نسبت به زمانی که پرداختی تنها برای حل یک بلاک کامل باشد، داشته باشید. به منظور کاهش واریانس، استخر استخراج اتریوم توان هش چندین ماینر را باهم ترکیب می کنند. بنابراین، توصیه می شود به بهترین استخر استخراج اتریوم متصل شوید تا سود بیشتری کسب کنید. استخراج اتریوم شبیه به استخراج بیت کوین است که چندین ماینر از سیستم های خود به طور سریع و مکرر برای حدس زدن جواب معماها برای هر بلاک تراکنش استفاده می کنند تا زمانی که به پاسخ صحیح برسند.

به طور خاص ، ماینرهای اتریوم یک متادیتای منحصر به فرد را برای یک بلاک توسط تابع هش، در حالی که مقدار نانس را تغییر می دهند، اجرا می کنند

ماینرهایی که هش سازگار با هدف را پیدا کردند به ازای آن Ether دریافت می کنند و آن بلاک را در شبکه منتشر می کنند. سپس، هر گره، بلاک را اعتبارسنجی و آن را به کپی مربوط به آن در لجر بلاکچین اضافه می کند. 

5 مورد از بهترین استخرهای استخراج اتریوم :

1: ETHpool

استخر ETHpool یکی از بهترین استخرهای استخراج اتریوم است که در برابرDDoS ایمن است و یک شبکه استخراج جهانی دارد. سرور های Ethpool در مناطق مختلفی از جمله اروپا، امریکا، و آسیا واقع هستند و از ماینرهایی مانندeth-proxy, ethminer, cudaminer TqtMiner پشتیبانی می کند. Ethpool یک طرح پرداخت بسیار منحصر به فرد در کنار یک موتور ماینینگ کارامد دارد. علاوه بر نرخ پایین، استخر ماینینگ حق الزحمه تراکنش را نیز در نظر می گیرد و بخاطر همین اساسا یک استخر استخراج اتریوم رایگان است. این استخر همچنین یک اپلیکیشن اندرویدی نیز دارد که جزئیات حساب شما و همچنین آمار های استخراج اتریوم را به شما نمایش می دهد؛ بنابراین، یکی از بهترین استخرهای استخراج اتریوم در سال 2019 است.


برای خواندن ادامه این مطلب و مطالب مشابه از ماینرزکمپ دیدن بفرمایید

  • ۹۸/۰۴/۱۶
  • ماینرز کمپ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی