مرجع اطلاعات ارزهای دیجیتال

توضیحاتی جامع در مورد ارزهای دیجیتال و دستگاه های ماینینگ

مرجع اطلاعات ارزهای دیجیتال

توضیحاتی جامع در مورد ارزهای دیجیتال و دستگاه های ماینینگ

  • ۰
  • ۰

تاریخ 18 ماه جون ، روز رونمایی از لیبرا ، رمزارز جدید غول شبکه های اجتماعی فیسبوک خواهد بود.

طبق گزارشات فیسبوک و چندین متحد این شرکت قصد رونمایی از لیبرا با مرکزیت شهر ژنو را دارند. در این رویداد انتظار می رود که این شرکت شبکه آزمایشی بلاک چین خود را نیز راه اندازی کند.

طبق گزارشات، یک مطلب بلاگی از فیسبوک به اشتراک گذاشته شده که طبق آن رمز ارز لیبرا در بلاک چین این لیبرا و به پشتیبانی اندوخته لیبرا راه اندازی خواهد شد. اندوخته لیبرا محلی است برای ذخیره دارایی های حقیقی و برای پشتیبانی پایداری، نرخ تورم پایین و پذیرش جهانی رمز ارز لیبرا

بر اساس گزارشات، نرم افزار گرداننده این شبکه، نرم افزار متن باز تحت لیسانس Apache 2.0 خواهد بود. این شبکه اجتماعی امیدوار است که به مردم کمک کند تا به کمک این سیستم بدون دسترسی نظام اقتصادی به فعالیت بپردازند. بر اساس همین گزارشات این شرکت در حال طی کردن مراحل قانونی این روند است.

طبق گزارشات، در روزهای اولیه ماه جاری نیز بسیاری از منابع خبر از رونمایی فیسبوک از رمز ارز خود در روز 18 ام ماه جون می دادند. اخیراً اخبار جدیدی به گوش رسیده است که نشان می دهد فیسبوک برای رمز ارز خود با شرکت های بسیار بزرگی از جمله ویزا کارت، مستر کارت، پی پال و اوبر قرار داد بسته است. هر کدام از این شرکت ها مبلغی بالغ بر 10 میلیون دلار را در این پروژه سرمایه گذاری کرده اند.


برای خواندن مطالب ادامه مطلب و مطالب مشابه از ماینرزکمپ دیدن بفرمایید

  • ۹۸/۰۴/۱۶
  • ماینرز کمپ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی